«Δεν έπρεπε να πάρει αύξηση ο Σάντος»

Ο Χρήστος Σάββας, μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΟ, ήταν αντίθετος με την αύξηση του συμβολαίου του Σάντος και σκέφτεται να παραιτηθεί από πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο πρόεδρος της τεχνικής επιτροπής στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ: «Η αντίρρησή μου έχει να κάνει με το επιπλέον ποσό που θα πάρει ο κ. Σάντος. Είπα ξεκάθαρα στο Δ.Σ. ότι δεν είναι δυνατόν να δίνουμε αύξηση σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία τόσο για τη χώρα όσο και για το ποδόσφαιρο, ιδίως το ερασιτεχνικό. Είμαστε οι μόνοι που τα τελευταία δύο χρόνια δίνουμε 50% αύξηση, δημιουργούμε πρόβλημα στην κοινωνία και το ποδόσφαιρο. 

Ο κ. Πιλάβιος θέλησε να το περάσει ότι είναι επιτυχία τα λεφτά που θα πάρει ο κ. Σάντος σε σχέση με το 1.200.000 ευρώ που έπαιρνε ο κ. Ρεχάγκελ. 

Ο κ. Σάντος θα έπρεπε να δεχθεί να παραμείνει με τους ίδιους όρους και να μην επιμένει για αύξηση. Kατά τη γνώμη μου υπήρξε ένας ιδιότυπος εκβιασμός, γιατί ενώ είχαμε εξουσιοδοτήσει τον κ. Πιλάβιο από τον Οκτώβριο για το συγκεκριμένο θέμα, ήρθε το θέμα εκβιαστικά και ο προεδρος άφησε να εννοηθεί ότι του ζήτησε αύξηση ο Σάντος. 

Εγώ ενημερώθηκα ως πρόεδρος της τεχνικής επιτροπής 5 λεπτά πριν το συμβούλιο και όταν έμαθε ο κ. Πιλάβιος ότι διαφωνώ μου είπε ότι “δεν μιλούσες όταν ο Τοπαλίδης έπαιρνε 300.000 ευρώ” κι εγώ του απάντησα πως “δεν ήμουν μέλος του Δ.Σ. τότε, ήσουν εσύ”. Το συμβόλαιο του Σάντος θα κοστίσει στην ΕΠΟ 900.000 ευρώ, χωρίς το προπονητικό τιμ. 

Μετά από όσα έγιναν σκέφτομαι την ερχόμενη εβδομάδα να υποβάλλω την παραίτησή μου από πρόεδρος της τεχνικής επιτροπής».
Παράλληλα, ο Χρήστος Σάββας ρωτήθηκε και για την επιστροφή του Κωνσταντινέα, λέγοντας: «Τα δύο μέλη που χειρίζονται τους ορισμούς είπαν να τον βάλουν. Εγώ σέβομαι τη γνώμη τους, αλλά προσωπικά δεν θα έβαζα τον κ. Κωνσταντινέα σε τόσο σοβαρό παιχνίδι μετά από όσα έγιναν». 



gazzeta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.